icon

شهر کسب و کار اجتماعی

کسب و کارهای اجتماعی، یکی از مؤثرترین شیوه‌های کاهش مسائل اجتماعی با رویکرد نوآوری اجتماعی است. از این‌رو، نخستین رویداد نوپیا در تابستان 1401 میزبان تعداد زیادی از کسب و کارهای اجتماعی بود تا با شبکه‌سازی میان این کسب و کارها به ایجاد اجتماع کسب و کارهای اجتماعی کمک کند. در این دوره(نوپیا 1402) با گردهم‌آیی کسب و کارهای اجتماعی، زمینه تحکیم روابط میان اعضاء این بخش از اکوسیستم نوآوری اجتماعی فراهم می‌شود.
برای ثبت‌نام در این بخش به اینجا مراجعه کنید.

شهر کسب و کار اجتماعی
film

شهر کسب و کار اجتماعی

ارائه 1: نوآوری اجتماعی در خیریه‌

ارائه 1: نوآوری اجتماعی در خیریه‌

clock
09:30-10:30
location
طبقه ششم

سخنران: علیرضا آتشک برای ثبت نام در این بخش به اینجا مراجعه کنید.

پنل1: کسب و کار‌های خانگی و روستایی

پنل1: کسب و کار‌های خانگی و روستایی

clock
10:30-11:30
location
طبقه ششم

اعضاء پنل: کتایون سپهری، آقای میرقاسمی، آقای راوند

کارگاه 1: ارزیابی تاثیر

کارگاه 1: ارزیابی تاثیر

clock
11:30-12:30
location
طبقه ششم

مدرس: افشین خاکی

پنل2: ابزارهای حمایت از کسب‌وکار‌های دانش بنیان با تاثیر اجتماعی بالا

پنل2: ابزارهای حمایت از کسب‌وکار‌های دانش بنیان با تاثیر اجتماعی بالا

clock
14:00-15:00
location
طبقه ششم

اعضای پنل 2: آقای حمیدی مطلق، آقای مصطفی زمانیان(معاون صندوق نوآوری اجتماعی)، آقای مهندس رئیسی(هیئت عامل صندوق)

ارائه 2: صادرات فرصتی برای توسعه کسب‌و‌کار اجتماعی

ارائه 2: صادرات فرصتی برای توسعه کسب‌و‌کار اجتماعی

clock
15:00-16:00
location
طبقه ششم

سخنران: آقای مهدی رحمانی

کارگاه 2: برندینگ و نوآوری شهری

کارگاه 2: برندینگ و نوآوری شهری

clock
16:00-17:00
location
طبقه ششم

مدرس: نوید فلاحتی

پنل 3: مسئولیت اجتماعی

پنل 3: مسئولیت اجتماعی

clock
17:00-18:00
location
طبقه ششم

اعضای پنل 3: خانم مهدیه پورشاد، آقای دکتر اولیایی